امروزه فناوري اطلاعات و سيستم هاي اطلاعاتي به صورت وسيعي در بخش هاي...
ادامه مطلببرنامه ریزی بحران معمول بر شوک های احتمالی خاص تمرکز دارد. اما چگونه برای یک تهدید غیرمنتظره پیش بینی نشده آماده میشوید...
ادامه مطلبکسب و کارها نیاز به توسعه رفتار، شناختی و سرمایه شبکه خود دارند تا بتوانند ارزش هایی را ایجاد کنند که بتوانند رقبا را نابود کنند.
ادامه مطلبدر این مقاله رابرت كریون آنچه را كه قوانین تغییر ناپذیر بازاریابی به شمار می آورد، بیان می نماید...
ادامه مطلببا توسعه شرکت ها و افزایش روز افزون حجم عملیات آنها، ریسک حسابرسی افزایش یافته...
ادامه مطلبفروش، نوعی کمک به دیگران است برای ارتقای کیفیت کار و زندگی آنها. در سال های اخیر...
ادامه مطلبراه حل های نوآورانه در مدل کسب و کار از طریق تغییرات در حوزه ساخت مدل، یعنی...
ادامه مطلبتبلیغات دهان به دهان عبارت است از اندازه ای که يک مشتری دوستان، همکاران و بستگان...
ادامه مطلببه طورکلی ويژگی هايی که يک سازمان مشتری مدار بايد داشته باشد عبارت اند از...
ادامه مطلبدر اینجا تاثیر مشتری مداری را در فروش بیشتر و بهتر مورد بررسی قرار می دهیم...
ادامه مطلب